Kompanija „Fijat automobili Srbija” je u periodu od maja do decembra 2009. godine prodala 16.375 modela „punto klasik”, odnosno gotovo 2.050 mesečno. Rekord (2.714) je zabeležen u decembru da bi u januaru 2010. brojka pala na skromnih 311 prodatih „punta”, koji je zauzeo mesto „zastave 10”.Uspeh „punta” druge generacije, predstavljenog 1999. a redizajniranog četiri godine kasnije, na srpskom tržištu može se objasniti jedino cenom. „Punto klasik”, sa osnovnim paketom opreme „aktual”, košta 6.999 evra. U slučaju da se odlučite za subvenciju Vlade Srbija i da se prilikom kupovine „punta” odreknete svog starog automobila, koji će završiti na otpadu, cena će pasti za dodatnih 1.000 evra na 5.999. Takođe, kupcima se nudi i mogućnost finansiranja na period i do sedam godina, kao i kupovina na kredit bez učešća i depozita, uz najnižu moguću godišnju kamatnu stopu 4,5 odsto.
Kompanija „Fijat automobili Srbija” je u periodu od maja do decembra 2009. godine prodala 16.375 modela „punto klasik”, odnosno gotovo 2.050 mesečno.
Rekord (2.714) je zabeležen u decembru da bi u januaru 2010. brojka pala na skromnih 311 prodatih „punta”, koji je zauzeo mesto „zastave 10”.
Uspeh „punta” druge generacije, predstavljenog 1999. a redizajniranog četiri godine kasnije, na srpskom tržištu može se objasniti jedino cenom. „Punto klasik”, sa osnovnim paketom opreme „aktual”, košta 6.999 evra. U slučaju da se odlučite za subvenciju Vlade Srbija i da se prilikom kupovine „punta” odreknete svog starog automobila, koji će završiti na otpadu, cena će pasti za dodatnih 1.000 evra na 5.999. Takođe, kupcima se nudi i mogućnost finansiranja na period i do sedam godina, kao i kupovina na kredit bez učešća i depozita, uz najnižu moguću godišnju kamatnu stopu 4,5 odsto. Tako mesečna rata (kredit na sedam godina) za najpovoljniji model (6.990 evra, manje reciklaža starog vozila 1.000 evra) iznosi 83 evra, a jedino je potrebno da mesečna primanja kupca, bez obustava, budu 277 evra. Prosečna plata u Srbiji za decembar 2009. bila je 375 evra.
Povlašćen položaj „punta klasik” razljutio je uvoznike drugih automobilskih brendova koji smatraju da država preko subvencija favorizuje „Fijat”. Na primer, nemačka vlada je građanima koji su se odlučili za sistem staro za novo nudila 2.500 evra, ali ih nije ograničavala da kupuju samo domaće automobile. „Punto klasik” je stao i na žulj uvoznicima polovnih automobila, koji su za identičan automobil uvezen iz Italije, istina s bogatijom serijskom opremom, ali i sa 100.000 i više pređenih kilometara, tražili oko 6.000 evra. Cena novog „punta klasik” sa petoro vrata u Italiji je 10.850 evra.
Na drugoj strani, „punto klasik” je pomogao kupcima u Srbiji u obaranju cene ostalih modela. Lokalni dileri su smanjili marže i recimo „škoda fabija”, umesto 10.600, danas košta 7.900 evra. Međutim, „Italijan iz Zastave” je obaranjem cena i sebi počeo da kopa rupu jer je stvorio konkurenciju na svom nivou. Prema okvirnim podacima, u januaru 2010. prodato je 750 automobila iz B segmenta - 311 „punta klasik” i 439 ostalih modela.
Zanimljivo je da su građani Srbiji preko noći prihvatili i model sa skromnim paketom opreme „aktual”, koji nudi koliko i stari „jugić”, čija je cena bila oko 4.500 evra. Za paket „aktual” je lakše nabrojati šta uključuje - vazdušni jastuk za vozača, rezervni točak standardnih dimenzija i čelične felne od 13 inča, bez ratkapni! Lista onoga što nema je podugačka, pa ćemo samo nabrojati: antenu, pripremu za radio uređaj, servo volan, obrtomer, bord kompjuter, klima-uređaj, centralno zaključavanje, elektropodizače prozora, svetlo u prtljažniku (doplata 1.922 dinara)... Bogatiji „punto klasik dinamik” košta 7.999 evra, dok je cena modela s ručnim klima-uređajem 8.599 evra. U ponudi je i „punto klasi” na tečni naftni gas, kao i dizel verzija, čiji top model košta 11.499 evra.
Potrebno je naglasiti da se kod nas prodaju samo verzije sa petoro vrata. „Punto” je dugačak 3,86 metara, širok 1,66 metara i visok 1,48 metara. Kapacitet prtljažnika je 297 litara. Klasičan je gradski automobil koji se odlikuje lakim upravljanjem i parkiranjem. Važno je reći i da je cena rezervnih delova pristupačna i da je jeftin za održavanje. U „punto klasik” se ugrađuju dva motora: 1,3-litarski multidžet dizelaš sa 70 KS i 1,2-litarski benzinac sa 60 KS, u varijantama sa benzinom i benzin + TNG kao pogonskim gorivom. Obo agregata ispunjavaju evro 4 norme, a zapremina rezervoara je 47 litara za benzinac, odnosno 49 litara za dizelaš.
Čelnici „Fijata” najavili su da će u Fabrici u Kragujevcu početi sa proizvodnjom dva modela većih automobila umesto malih, kako je najpre bilo planiralo. Italijanski proizvođač automobila prvobitno je hteo da se kod nas proizvode mali automobili A klase, kao i nešto veći iz B klase. Sada će iz njihove Fabrike u Kragujevcu izlaziti dva modela većih automobila, i to u B i C klasi. Do promene plana je došlo zbog toga što „Fijat” već pravi „pandu”, manji automobil iz klase A u Poljskoj.